2013. május 3., péntek

Helyzetjelentés

Hello. :D
Tudom, hogy most nagyon utáltok, de nem résszel jövök, hanem csak néhány infóval. :)

Gondolom észrevettétek, hogy új kinézete van az oldalnak, ami szerintem 100x jobb, mint az előző, ezért is szeretném megköszönni, a Rainbow Roses csapatának, hogy ilyen gyönyörű fejlécet készítettek az oldalnak. :'))
Szerintem még egy kicsit szokatlan, hogy a szélesség ennyit csökkent, de szerintem így szebb is a blog, de ettől függetlenül kíváncsi vagyok a véleményetekre, hogy mennyire tetszik az új kinézet, mint látjátok új betűtípusok, más sablon stb van, szóval nagyon örülnék, ha lent pontoznátok, ugyanúgy, mint a múltkor.


Like - So-so - Hate

A rész biztosan csak jövőhéten érkezik, szerintem olyan szerda-csütörtök magasságában, attól függ, hogy az időm, hogy engedi. :SS

Élvezzétek ki a hétvégét, én pedig ahogy tudok jelentkezek. ^^"

xx. Kikiih

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése