2013. május 12., vasárnap

Awards

El se hiszem, de megint kaptam két díjat. :DD Hihetetlenül köszönöm az első díjamat Timinek a másodikat pedig Dodynak. Imádás csajok! :D <3


Szabályok:
 
Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról.
A jelölő minden kérdésére válaszolni kell.
11 kérdést kell feltenni a jelöltnek.
11 embert kell jelölni és linkelni (visszaadni/jelölni nem lehet)

1.

-A tavalyi évben 5 fülhallgatót csesztem el, és a héten a hatodik is elromlott.xdd
-Nincs esernyőm, és mindig elhatározom, hogy veszek egyet, csak mindig elfelejtem. Vagyis van esernyőm, egy katicás, amiből kiáll 2 rohadt nagy csáp. Azt meg nem merem használni, mert lehet, hogy kiröhögnek, vagy egy 5 éves kisgyerek ellopja.
-Mostanában rákaptam a Tumblr-re. ^^
-Leiner Laura a kedvenc íróm. :))
-Imádom a sorozatokat, néha már túlságosan is. Ja és persze a kedvenc karakteremet mindig kinyírják. Bár Victoria visszatért. De amikor meghalt, vagyis amikor majdnem felrobbant a repülővel bepörögtem és leüvöltöttem egy sajtot. Mindegy, régi sztori.
-Egyszer szeretnék eljutni Sydneybe :))
-Soha, de soha nem vagyok elégedett a hajammal.
-Sose volt háziállatom. Halakon kívül.
-Amikor kijutottam Rómába (életem legnagyobb élménye) még előtte elhatároztam, hogy az 'első római kajám' valami jó pizza lesz, vagy egy spagetti stb., de helyette egy repülőtéri szendvics lett. :'DD
-Kedvenc tanárom a matektanár, de a matekot utálom. :DD
-A Twitter a kedvenc közösségi oldalam.

2.


1. Mi az, amit mindenképp meg szeretnél csinálni, mielőtt meghalsz?
Huhh. Nagyon sok ilyen dolog van. :||
2. Ki a példaképed?
Pink, Cher Lloyd.
3. Mióta írsz?
2012. augusztus.
4. Melyik országban élnél legszívesebben?
Olaszország.
5. Mit gondolsz a saját írásaidról?
Mindig mást. Vannak jobb és rosszabb 'alkotásaim' is.
6. Mik a terveid a nyárra?
Konkrét tervem nincs. Inkább csak You Only Live Once. Majd lesz ami lesz. ;dd
7. Van testvéred?
Nincs.
8. Ki(k)ben bízol meg a legjobban?
Barátok.
9. Milyen sorto(ka)t szeretsz?
sorozat? Hát a krimiket, vígjátékokat leginkább. :))
10. Kedvenc könyv?
Szent Johanna Gimi, Kezünkben A Jövő
11. Kedvenc állat? :)
Leopárd, Delfin. :))

3.

1. Honnan jött az ihlet a történetedhez?
2. Franciaország vagy Anglia?
3. Milyen zenét hallgatsz most/legutóbb?
4. Sétahajókázás vagy hegymászás?
5. Kedvenc magyar énekes/előadó?
6. Nézed a tehetségkutatókat? Vélemény róluk?
7. Nyertél már valaha valamit?
8. Mit ettél ma reggelire?
9. Álompasi?
10. Szereted a retro zenéket?
11. Nézel focit? Kedvenc csapat?

4.






Szabályok:
 
Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról.
A jelölő minden kérdésére válaszolni kell.
11 kérdést kell feltenni a jelöltnek.
11 embert kell jelölni és linkelni (visszaadni/jelölni nem lehet)


1. Sorry, de ezt most kihagyom. :/

2.

1. Tél vagy nyár?
Nyáár *-*
2. Mikor születtél?
Májusban.
3. Szoktál a testvére(i)ddel veszekedni? (Ha van)
Nincs tesóm. :||
4. Kinek köszöntél meg valamit utoljára?
Anyuunak. ^^
5. Mi a kedvenc ételed?
Lasagne, Pizza, Gyros
6. Mit fogsz csinálni a nyáron?
Ajjh.xddd Még nem tudom.xdd
7. Van háziállatod? Ha igen, mi az?
Halaim.xd
8. Hol laksz?
Bikinifenéken. ^^
9. Laptopod van, vagy asztali géped?
Laptop.
10. Kedvenc sportod?
Röplabda. :)
11. Kedvenc italod?
Ice tea.xdd

4.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése