2014. április 29., kedd

Fontos !!

Sziasztok!
Kissé nehézkesen állok neki ennek a szövegnek, de muszáj lesz, és előre is elnézését kérek.

Nem lesz harmadik évad. Semmiképp.

Az igazság az, hogy átgondoltuk a dolgokat (Faith S és jómagam) és rájöttünk, hogy az már erőltetett lenne. Mind szeretjük Emma és Zayn történetét, de az is tény, hogy kezdett más irányba hajlani a Neon Jungle bevonásával, így őket is kilöktem/kilöktük a dologból. És mondtam, hogy a harmadik évad olyan dolgokra kéne, amik kihagyhatatlanok ebből a blogból. Ilyen a baba és még rengeteg minden más ami ezután következik.

Sajnálom, hogy mindenkit bepörgettem ezzel a 200 feliratkozóval, de az igazság az, hogy nem gondoltam át rendesen. Igyekszem kárpótolni titeket, és ha véget ér a másik évad lesznek még visszaemlékező részek, ezt garantálom!

Remélem nem utáltok és nem terveztek majd merényletet ellenem, én igyekszem kárpótolni titeket!:(

Puszilok és ölelek mindenkit, Kikiih <3

6 megjegyzés:

  1. ááá pedig már úgy vártam a 3. évadot :((( ... na de ez a te döntésed én elfogadom ... csak légyszi majd azért ne töröld ezt a blogot és a Truth About Love-t se :))

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én azt mondom neked hogy azt tedd amit jónak látsz!
    Nagyon szeretem ezt blogod de te tudod hogy hogyan döntesz/döntötök!
    Egy nagyon fontos kérésem lenne!
    LÉGY SZÍVES NE TÖRÖLD A BLOGOT!
    Képes vagyok hatodjára is újra olvasni igen ötször újra olvastam és egyszerűen nem tudom meg unni!!
    KÉRLEK NE TÖRÖLD !! EZ AZ EGY KÉRÉSEM!!!ELŐRE IS KÖSZÖNÖM!
    Várom az új részt!!
    Szia!!!!!!! :)))))))

    VálaszTörlés
  3. :-(:-(:-(ááá már teljesen bele éltem magam h lesz 3. Meghogy Emma terhes és ez is le lesz ìrva esetleg az a 9honap is nagy vonalakban de a te döntésedx-(:-[:-(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:-(:-(:-(

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon sajnálom, hogy nem lesz harmadik évad, de ez a te döntésed.
    Amikor sokáig nem volt új rész, elkezdtem elölről olvasni a blogot. :) Azt hiszem sokadjára olvasva is megunhatatlan. :)
    A visszaemlékezős részek meg biztos, hogy nagyon jók, érzelmekkel teli lesznek. :)
    Egyrész várom is meg nem is. Várom, mert kíváncsi vagyok, viszont szomorúsággal tölt el az is, hogy nemsokára vége a blogodnak. Kérlek, hogy semmiképpen ne töröld majd a blogot.
    Az új fejléc meg valami eszméletlen jó. :)
    Várom a kövit. :)
    Dalma :) <33

    VálaszTörlés
  5. Semmi baj :) szerintem csak addig kell gyúrni a rétest amig van benne töltelék.... :) maximum készitesz egy kicsi rétest a nagy mellé :) remélem érted és nem nézel most ugy a képernyőre mint aki leakarja fejelni ;) ♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  6. lesz új blogod? :) L

    VálaszTörlés