2013. április 6., szombat

Awards

Sziasztok! :D
Először elég kedvetlenül jöttem fel, nem voltam éppen a legjobb passzban. Aztán felnéztem a blogomra és hirtelen láttam, hogy 2(!) díjat kaptam. Ezt el se tudom, hinni. :D
Továbbá nektek is szeretném megköszönni, hogy velem vagytok a 30(!) rendszeres olvasómat és a kommenteket is, amik a fejezetekhez érkeznek. mostanában kicsit kevesebb érkezett, de mindegy, ez betudom lustaságnak. :)<3

Akit esetleg érdekelnek a kérdésekre a válaszaim vagy egyéb dolgok az görgessen lejjebb, akit pedig hidegen hagy, az pedig nyugodtan menjen. Persze nem kell mondanom, biztos vagyok benne, hogy teljes nyugodtsággal fogja bezárni az oldalam, szóval ez csak olyan udvariasság-féle volt. :)
xoxo. <3






Hihetetlenül köszönöm a díjat csakegylánynak. :D<3

a) Köszönd meg a díjat annak akitől kaptad (ez alap)!
b) Tedd ki a díj képét az oldaladra bármilyen formában, majd másold át a kérdéseket a díj adójának oldaláról!
c) Válaszolj az eredeti kérdésekre (szám szerint öt darab)
d) Küldd tovább maximum öt blogírónak (fanfictinök tulajdonosának,valamint minden kreativitást mellőző blognak ne)!


1.) Mikor és miért adtad blogírásra a fejed?
2.) Milyen volt a legelső önállóan kitalált történeted? 
3.) Szerinted a blogot a külső (is) teszi, vagy csak az számít , ami benne van? 
4.) Szoktál kapni egyfajta külső segítséget az íráshoz, vagy ilyenkor csak te létezel, meg a történet?
5.) Könnyen ismerkedsz?

1. Tavaly nyár végén. Igazából mindig is nagyon szerettem írni és abban az időben kezdtem el blogokat olvasni, szóval egy idő után rávettem magam, és nekikezdtem. :)
2. A legelső kitalált történetemet nem írtam meg, vagyis nem publikus. Igazából gondolkodtam, hogy blogot csináljak-e belőle, vagy inkább novella. Belegondoltam és úgy gondoltam, hogy nem lenne olyan túl eseménydús, hogy blog legyen belőle szóval egy novella maradt. Ez a történet egy deszkás bandáról szól, egy lány szemszögéből aki ennek a tagja. A deszkások összevesznek a bmxesekkel és akkor erről szólna a sztori, de persze kavarog benne a szerelem, hazugság, átverés stb. Szóval egy ilyen kis modern lovestory. :))
3. A külső ami megfog, a belső ami megtart, szokták mondani. Ez szerintem teljesen így van. Tapasztalatom szerint, ha egy blogra tévedek, akkor olvasok bele, ha a kinézete is igényes.
4. Külső segítségem Réka. :)) Sokszor van, hogy írás közben nem vagyok biztos valamiben, vagy eszembe jut valami és nem tudom, hogy jó ötlete-. Ilyenkor csak gyorsan ráírok és megkérdezem tőle, hogy szerinte ez így milyen, mit írjak át stb. Állítása szerint szívesen segít nekem, én pedig addig akarom ezzel csesztetni amíg tényleg nem unja meg és utál meg engem az örökös 'zaklatásomért'. :D
5. Attól függ, hogy milyen környezetben vagyok.

Akiknek küldöm:





Zsóka egy Liebster Award-al ajándékozott meg, amit szintén iszonyatosan nagyon köszönök! :D<3


Szabályok:
1.Írj magadról 11 dolgot!
2.Válaszolj 11 kérdésre!
3.Írj 11 kérdést!
4.Küldd tovább 11 embernek!

1.

1. A Green Day-en és Bon Jovi-n nőttem fel, szóval eléggé rockos csaj vált belőlem így 14éves koromra... :D
2. Túlzottan imádom a csokit és a pingvineket.
3. Pink a példaképem és az első számú kedvencem. :') Mindenhonnan felnézek rá. :))
4. Annyi kedvenc filmem van, hogy nem tudok választani. Amikor valaki felteszi ezt a kérdést körülbelül fél órába tart válaszolni.xdd
5. Sorozatfüggő vagyok. (Kedvenceim a Bosszú és a Dr. Csont)
6. Róma a kedvenc városom. ^^
7. Pikkel rám a tesitanár, pedig elég sportos lány vagyok. Kisgyerek korom óta teniszezek, úszok és már sokadik éve röplabdázok. Oo
8. Általában mindig jóval idősebbnek néznek a koromnál.
9. Az osztályban mindenki mindig velem akar szendvicset cserélni.xdd
10. Utálom a matekot és a fizikát, viszont szeretem a kémiát. :DD
11. Nagyon nehéz volt összeszednem ezt a 11 dolgot, de sikerült. :Dxd

2. 

1. Mióta szereted az 1D-t?
Huhh. Igazából először utáltam őket. Vagyis nem igazán jött be a WMYB. Aztán később már annyit hallottam a One Thinget, hogy megtetszett.xdd Aztán elkezdtem utánanézni a srácoknak, hallgattam a zenéiket, visszanéztem a videónaplókat és megszerettem őket. :))
2. Kedvenc dal?
Huhh most éppen The Pretty Reckless - Just Tonight, de amúgy mindig más. :D
3. Melyik fiú a kedvenced?
Maliiiiiiikbééjbíí.. :DDDDDD Oké, normálisan válaszolok, Zayn a kedvencem a srácok közül. :D
4. Van 1D-s poszter a szobádba?
Nincsenek poszterek a falamon, de a Popcornba szoktak lenni ilyen autógramm-kártyák a faliújságomon van egy pár és az 1D is ott van közöttük. :D (Egyébként a faliújságomon annyi dolog van, hogy félek, hogy leszakad. Semmit se látni rajta amúgy.xdd)
5. Kedvenc fanfiction?
Rengeteg blogot/fanfictiont olvasok, ezért nem igazán tudok kedvencet választani. :)
6. Van valami álmod?
Huhh ilyen konkrét álmom nincs, hogy 'Ki akarom szedni Justin Bieber szájából a rágóját'. Mindig apróbb célókat tűzök magam elé és azt próbálom elérni. Például a busz vagy a távirányító.
7. Milyen telód van?
Samsung. :)
8. Szereted a szegecses dolgokat?
Nem hordok, de amíg valaki meg nem szúr nincs nagy bajom vele.
9. Van háziállatod??
Halaim vannak.xdd
10. Láttad az Utolsó Dal c. filmet?
Öhhm.. nagyon ciki ha nem?xd
11. Álom?
Még mindig nincs. :D Maradjon, hogy ne késsem le a buszt.xd

3.

1. Miért kezdtél el blogot írni?
2. Milyen típusú könyveket/blogokat olvasol?
3. Mit szoktál reggelizni?
4. Milyen stílusú ruhákat szoktál hordani?

5. Mi a véleményed a Disney-sztárokról?
6. Ha egy napra választhatnál magadnak egy szuper képességet akkor mi lenne az?
7. Van valamilyen énekes/együttes/film/sorozat amiért betegesen rajongsz?
8. Valami furcsa szokásod?
9. Ha lenne egy fókád hogyan neveznéd el?
10. Mi lenne az a 5 dolog amit magaddal vinnél egy lakatlan szigetre?
11. Van valami olyan dolog amit mindenképp végre akarsz hajtani még mondjuk 45 éves korod előtt?

4.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése