2013. április 20., szombat

Award

Sziasztook :DD Huhh, most kicsit elmaradtam és lehet, hogy rég jelentkeztem, de az is lehetséges, hogy csak nekem tűnik réginek. Most 3 napig nem igazán voltam netközelben, szóval ezért csak most írom meg ezt a bejegyzést. 
A következő rész valamikor jövőhéten jön, nagyon szégyellem magam, de még bele se tudtam kezdeni :(( Szóval igyekszem naaaagyoooon, de addig egy picit várnotok kell. ://


A blog ötödik díját hihetetlenül köszönöm az imádott Jenninek, és sajnálom, hogy csak most tudtam kitenni. :SS

Kérdések:

1. Volt valami (valaki), ami nagy szerepet játszott a történeted megalkotásában?

Igen volt. Ezt a valakit Rékának hívják, és már rengetegszer áradoztam, de ha itt a lehetőség nyalizok még egy kicsit.:DD Komolyan, ha nincs Réka, nincs blog. Röviden ennyi, ha ő nem lenne ez a történet egy nagy katyvasz lenni és az egész kinézett egy még nagyobb rakás trutyi. Szóval csak köszönöm még egyszer és még százszor. :DD


 2. Melyik szereplővel tudsz azonosulni leginkább?

Leginkább Emmával, de nem minden esetben. Nekem nincs testvérem, így nem tudom, hogy mennyire hitelesen írom le ezt a kapcsolatot. De azt tudom, hogy nekem hiányzik az életemből egy testvér, ezért azoknál a részeknél, ahol Emma egyedül érzi magát ott teljesen átérzem. A stílusa is teljesen rám vall, és viselkedésben is hasonlítok rá, de nem minden esetben.. Kicsit bonyolult, de remélem érthetően írtam le. :DD

3. Számodra mit jelent az írás?

Őszintén bevallom, régen nem jelentett semmit. Aztán elkezdtem blogolni és teljesen rákaptam, de semmi önbizalmam nem volt. Akkor kezdett el nőni az önbizalmam amikor az irodalomtanárom több pontot adott egy fogalmazásomra, mint lehetett volna, mert állítólag annyira jól sikerült. Még ez az önbizalom nem egészen teljes ezért 'könyörgök' mindig a kommentekért és a visszajelzésekért, hogy tanuljak belőlük.

4. Mi volt az első történet, amit írtál?

Egy fogalmazás amit 6-7 évesen írtam 3 mókusról az történetnek számít?xd

5. Mit szoktál csinálni, ha nincs ihleted?

Általában elkezdek képeket nézegetni vagy zenét hallgatni és az szokott segíteni. :))


Akiknek küldöm:

2 megjegyzés: