2014. január 25., szombat

Happy Birthday!

Sziasztok! :) Sajnálom, hogy most nem résszel érkezek... Egyébként most egy darabig nem is jön, mert a másik blogomon (Truth About Love) hamarosan megérkezik a befejező rész, és most az ottani utolsó részekre koncentrálok. Nem kell aggódni, január végén - február elején már jönnek az új részek! :)

Most azért írtam, mert a blog ma lett egy éves. Annyira hihetetlen, annyi minden történt ez alatt az egy év alatt. Most írhatnék ide rengeteg szép dolgot, emléket, de a legtöbben úgyis átéltétek velem, sőt még mindig átéljük. Úgyhogy egyszerűen csak köszönöm, hogy a blog megélhette ezt, valamint vele együtt én is, ti is. :')

Boldog szülinapot Breakaway! <3

Nagyon köszönöm <3

10 megjegyzés:

  1. Gratulálok!!!!! <3 (Panka)

    VálaszTörlés
  2. Úristen, már egy év? <3 *-*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon boldog szülinapot az én kedven blogomnak és egybe gratulálok a csodálatos írójának a sok munkáért mert valami fantasztikus <333

    VálaszTörlés
  4. 1 year...it is long time....so gratula imádom a blogod és várom a kövit

    VálaszTörlés
  5. Upsz....ide még nem írtam. Pedig már láttam a posztot de azt hittem hogy már kommenteltem. Bocsánat! Ui: Boldog születésnapot. Kiváncsilennék hogy pattsnt ki a fejedből a breakway ötlete és hogy mennyit vártál kivitelezéssel.... Elárulod? De csak ha publikus.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húú, örülök, hogy így érdekel, de itt túl hosszú lenne kifejteni.
      https://www.facebook.com/kiki.csak.9
      jelölj be nyugodtan és akkor szívesen válaszolok bármilyen kérdésre, de ha esetleg a facebook-ot nem támogatod, írj emailt: justkikiih@gmail.com
      xx, <3

      Törlés