2013. július 30., kedd

Epilógus (első évad)

Az ágyon feküdtem, Zayn pedig hátulról karolt át, miközben a keze a hasamon pihent. Bár a pici még csak magzatállapotban van, és még érezni se lehet, mivel csak pár hetes (még nem voltam nődokinál, szóval a pontos korát nem tudjuk még), de máris óvni akarta. Előttünk Zayn laptopja foglalt helyez, és együtt olvastuk a képernyőn megjelenő cikket.

Zayn Malik Harry Sytles testvérével jár

Mostanában nagyon felpörgött az élet a One Direction háza táján. Először Louis Tomlinson és Eleanor Calder szakítottak, majd kiderült, hogy Harry Stylesnek van egy eltitkolt ikertestvére, akit Louis Tomlinsonnal próbáltak összeboronálni, ám Emma és Louis tagadták ezt, valamint azt is, hogy Emma miatt ment volna szét az Elounor néven becézett álompár. Utána Zayn Malik szakított a Little Mix énekesnőjével, Perrie Edwars-al. Utána ismét Harry Styles körül forogtak a hírek, amikor bejelentette, hogy együtt van gyerekkori szerelmével, Colette Simonnal, aki nem mellesleg a banda stylistjának a segédje. Ezek után mindenki azt hitte, hogy lecsillapodnak a dolgok, amikor is a banda turnéra indult. A turné hatalmas sikerrel indult el és továbbra is zajlik, hiszen a napokban lesz vége a három hetes szünetnek, és a turnébusz robog is tovább Európában.
Azonban az elmúlt héten rengeteg kép szivárgott ki Zayn Malikről és újdonsült barátnőjéről, aki nem más, mint Harry Stlyes húga, Emma. Szóval a rajongók nem tévedtek sokat, amikor úgy gondolták, hogy Miss Styles szeretett bandájuk egyik fiútagjával kavar. A két fiatal nagyon boldog a képeken és íródik róluk, hogy szeretik egymást.

"A mi kapcsolatunk nem olyan, mint egy megszokott kapcsolat" - mesélt nevetve Zayn. - "Utáltuk egymást Emmával, egy légtérben nem bírtunk megmaradni. Ha én az mondtam fehér ő azt, hogy fekete. Aztán valahogy ez a nagy utálat vonzódásba váltott át, de nem akartuk egymásnak bevallani az érzéseinket. Aztán egy hatalmas veszekedés közben, New Yorkban döbbentünk rá, hogy az amit a másik iránt érzünk kölcsönös. Boldog vagyok, hogy a barátnőmnek hívhatom Emmát, és mindennél jobban szeretem."

Úgy tűnik a két fiatal között nagy a szerelem, és eddig töretlen, reméljük az is marad.

Miután végigolvastam a cikket nagyot sóhajtottam. Zayn nyomott a vállamra egy puszit (oda ahol eddig az arca pihent), majd a kezét óvatosan elcsúsztatta a hasamról és ujjainkat összekulcsolta.
- Minden rendben lesz - suttogta, majd a kezeinket a szájához emelte és az enyémre nyomott egy puszit.
- Remélem - hunytam le a szemeimet és hagytam, hogy Zayn a hátára forduljon én pedig mellételepedtem és a fejemet a mellkasán pihentettem. A lábainkat összetekertük és csendben gondolkodtunk. Hihetetlen, hogy mennyi minden történt eddig, amiket ez a cikk összefoglalt. Mi lesz velünk ezek után?




Sziasztok, most ide írok :)) Nos ennyi lett volna az első évad. Nagyjából már mindent tudtok, a második évaddal majd ősszel jelentkezem. Élvezzétek ki a nyarat, kockuljatok kevesebbet és csak próbáljátok kiélvezni a maradék időt, és ne a sulin rágódjatok! :)
Találkozunk a második évadban, illetve az új blogomon: The Truth About Love

xx, Kikiih <33

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése