2015. június 7., vasárnap

Visszatérés (vagy legalábbis valami olyasmi)

Sziasztok!
Igen, valószínűleg rengetegen utáltok, és minden jogotok megvan rá. Azonban nekem is megvannak az okaim amiért (több min egy évre) eltűntem. Őszintén sajnálom, tudom, hogy nem volt szép dolog, és nem is várom el, hogy megértsétek, mert valószínűleg én is nagyon dühös lennék a helyetekben.

De a jó hír az, hogy folytatom a Breakaway-t, igaz kissé már formában... Igazából nem is folytatom, hanem az egész történetet újrakezdtem, egy másik felületen.

Szóval aki esetleg kíváncsi, az látogasson el erre a linkre: http://www.wattpad.com/user/R_Kyra

Mostantól Wattpadon leszek elérhető, szóval ha valakit még érdekelnek az írásaim, az itt megtalál. :)

Remélem, hogy még hallok felőletek!
xoxo, Kikiih

4 megjegyzés:

  1. Istenem de örülök!!!☺😄 annyira vartam mar h vegre legyen folytatas. En egyatalan nrm utallak megertem ha nem volt idod vele foglalkozni. Ez volt a kedvenc tortenetem nagyon orulok h folytatod :) 💜💜💜.♥

    VálaszTörlés
  2. de örülök :) komolyan. Nem utállak :D teljesen megértem, hogy nem volt időd írni.

    VálaszTörlés
  3. cobalt vs titanium drill bits, see best bets from the market
    What are the best bets for cobalt vs titanium? If you're keen on aftershokz titanium learning polished titanium more about the stainless steel vs titanium apple watch advantages of cobalt vs titanium ceramic or titanium flat iron or just want to know rocket league titanium white

    VálaszTörlés